Friday, May 6, 2011

Coretan Hati Tentang M (1)...

Biar angin sampaikan…
Rasa rinduku padamu…


Bertahun-tahun cari…tak jumpe pun kat mane2…besar sgt ke KL nie smpai susah btul nk cari?...

Hati…kenape masih merindui sesuatu yang tak ade depan mata?...kenape masih merindui dia?...mungkinkah ikatan ini yang mengikat hatiku utk dia…ikatan ini yg menjadi punca ku bersusah payah…berpenat lelah utk mencari dia…atau adakah aku mencari dia kerana harapan sebesar gunung utk melihat ‘bahagia’ menjelma lagi dalam rumah yang semakin kelam ini?..utk mlihat kembali senyuman sebenar yg telah lame bersembunyi disebalik wajah penghuni rumah ini?...atau adakah aku mencari dia krna aku semakin gelisah…krna wajahnya semakin hari semakin pudar dalam ingatanku ini…

Adakah harapan disebalik semua ini?...atau hanya angan2 semata-mata?...

Sampaikanlah rindu ku padanya…agar dia tidak lagi lari bersembunyi dari pandanganku…berikan aku jawapan yg pasti tentang keberadaannya…berikan aku jawapan utk menjawab sgla mimpi buruk yg ku alami tntg dia…hidupkanlah harapan ini…berikan aku bahagia…krna…sungguh aku dah penat utk mencari lagi…dah penat utk main hide and seek ngan dia…KL je kot…tolonglah…it’s not dat hard to mke it cme true…rite???...

No comments:

Post a Comment